זה מה שהלקוחות שלנו מספרים...

“תודה על תוכנה נפלאה שעזרת לי להאמין בעצמי שוב! אני בן 45  ועובד כמנהל חשבונות. לפני כשנה וחצי הייתה לי תאונת דרכים וקיבלתי מכה חזקה בראש עקב נפילה על כביש מהיר בעת רכיבה על אופניים. במשך כחצי שנה… סבלתי מבלבול ופגיעה בזיכרון ובריכוז. פחדתי שזה הולך להיות כבר לצמיתות.

במרפאת זיכרון באיכילוב, המליצו לי על תוכנת אטנמיינד. התחלתי להתאמן בתוכנה, בהתחלה די בסקפטיות, אך כעבור כמה שבועות הרגשתי פלא: יכולת הריכוז עלתה באופן דרסטי… אני יכול לציין שחזרתי לעבודה רק בזכות תוכנת אטנמיינד הנפלאה.”

יעקב אשל, בן 45, כפר-סבא

אני  בת 52, אני עוסקת בשני תחומים : אני מטפלת בשיטת פאולה והתחום השני הוא ייעוץ ביוגרפי.
ביומיום התחלתי להרגיש שהזכרון שלי מזייף, זה הטריד אותי והתחלתי לחפש פתרונות. באחד הימים נתקלתי בפרסום של אטנמיינד . דרך האימון שאטנמיינד מציעה מצאה חן בעיני והחלטתי לנסות. קבעתי לעצמי שאתאמן 3 פעמים בשבוע לפחות ובגדול הצלחתי לעמוד בזה.
תוך כדי האימון הבנתי שהזיכרון שלי פחות טוב ממה שחשבתי וכך גם הריכוז. ההתקדמות הייתה די מהירה. הריכוז שלי השתפר מאוד, השיפור בזיכרון היה יותר אטי אבל עם התקדמות כל הזמן.
העידוד שלי בא מהשיפור שבא מן ההתמדה.
אני ממליצה בכל הזדמנות לאנשים להתנסות בתכנית האימון של אטנמיינד.

יהודית אביטל, בת 52, קרית מוצקין

“מזה כשלוש שנים חשתי בירידה הדרגתית בזיכרון בכלל, שליפת מילים, זכירת שמות ובעיקר הזיכרון לטווח קצר. התחלתי לעבוד עם התוכנה ודי מהר הרגשתי שיפור בתפקוד היומיומי שלי שהתבטא בזכירה ובמהירות תגובה למצביםגם הביטחון העצמי שלי השתפר. 

מאירה עלי, בת 67, אשדות יעקב

“רציתי לשתף עוד אנשים בקשר לאימון המוח, אני אישית מאד מרוצה היות וחל בי שינוי עצום בנושא הזיכרון שלווה נפשית ורוגע. היות וכל התרגילים בתכנת אטנמיינד עזרו לי מאדלהגיע למה שהגעתי אני ממליצה לכל אדם לשמר את המוח ולא לתת לו להתנוון. לסיכום אני שמחה שהגעתי לחברה זאת, תודה לכם על הכל ובמיוחד על הסבלנות.”

מזל אבירם, בת 55, כפר-סבא

“לצוות אטנמיינד ולקהל הרחב, שלום רב! שמי אוסנת, אני בת 32 ומתגוררת בבאר שבע. לפני כ-5 שנים נפצעתי בתאונה בתאילנד וחוויתי פגיעה רב מערכתית שכוללת פגיעת ראש. למעשה הבעיה העיקרית שלי היא בעיית זיכרון, במסגרת תהליך השיקום, התנסיתי בכל מיני עזרים, ביניהם: קוגניפיט, נוהגים, פויירשטיין ולסיום – טיפול בתא לחץ. נכון להיום לאחר מיצוי הרבה תהליכים, אני נעזרת באטנמיינד לשיפור יכולותיי הקוגניטיביות. אני חשה שזה עובד כל מה שטעון שיפור: זיכרון, קשב וריכוז, חוש אבחנה, קואורדינציה. בזכות המשימות שמשתנות ומותאמות לכישוריי, אני מקבלת אתגר וסיפוק” לסיכום, תודה! ובזכות אטנמיינד אני רואה את הדרך להצלחה.

אוסנת מרקוס, בת 32, באר שבע

“אני אנוק פישלר, מרפאה בעיסוק ומומחית לליקויים קוגניטיביים משלבת במסגרת עבודתי את תוכנית אטנמיינד וממליצה עליה. באמצעות שיטה ייחודית שפיתחתי הנקראת BrainShape אני מאבחנת ובונה תוכנית אימון מוחי תפקודי המותאם לצרכים והמטרות של כל לקוח. השיטה נעשית אחד על אחד בנוחיות בביתו של הלקוח.

אנוק פישלר

“אני בן  58 וכבר 12 שנה מאז היה לי אירוע מוחי אני משותק כולי למעט האצבעות שמקלידות ביד ימין איני מדבר ואני יושב בכיסא גלגלים.

אטנמיינד היא תוכנה נהדרת שנתפרה כאילו בשבילי ומאז החלתי השימוש בה כמעט איני מגיע למשהו אחר.התוכנה מסייעת לי בשיפור הזיכרון, ביכולת האחזור של פרטים מעברי וכן מהווה עבורי אתגר – אני ממש מרגיש זאת!”

יעקב גבי בן 58 הרצליה

“אני בת 79 ואוהבת מאוד את החיים. לפני 3 שנים עם פטירתו של בעלי התחלתי להרגיש ירידה חדה בזיכרון. הדבר התבטא בעיקר בקושי בשליפת מילים. כמו כן התחלתי להרגיש שאני לא מצליחה להיות מרוכזת – הרגשתי מבובלבלת במיוחד כאשר דיברו אלי, בשלב מסויים ירד לי גם הביטחון  בין חברותיי הותיקות.

הבן שלי מצא באינטרנט את אטנמיינד ולמרות שאני לא כל כך מתמצאת במחשב, למדתי איך להיכנס לתוכנה בקלות וכל העבודה הייתה נוחה ומאוד מאוד נהניתי לעבוד בה. תודה לכם!

סוניה ארז, בת 79 ירושלים

“לאחר תקופת שיקום ארוכה בעקבות תאונה שעברתי, הייתי סבור שמצבי ותפקודי יישאר באותו מצב, כי הרופאים במחלקת השיקום, הודיעו לי כי הנזק המוחי הינו בלתי הפיך. למזלי, התחלתי לעבוד בתוכנית אטנמיינד ומיום ליום הרגשתי טוב יותר. לאחר חמישה חודשים, השתפר זיכרוני וביטחוני העצמי, מה שאיפשר לי לחזור למעגל העבודה. תודה רבה לכם על עזרתכם ותמיכתכם”.
גדעון לוי בן 51 כרמיאל

“התוכנית לאימון הזיכרון של אטנמיינד הינה התוכנית המקיפה והמושלמת ביותר. אני שמח שבחרתי בה ונהנה להשתמש בה. אני מתאמן כל יום חצי שעה מזה כחודשיים ואין ספק ששיפרתי את הזיכרון והריכוז.״

מיכאל אמיתי בן 45, גני תקווה

“אני בת 54 ואני כבר שנתיים משקיעה עצמי בפעילויות הקשורות בזיכרון והפעלת המוח במטרה לשמור על היכולות. אני די פריקית לתוכנות מחשב וניסיתי המון תוכנות. אני כותבת לכם מתוך התפעלות לאחר שחוויתי  חוויה שונה בתוכנה שלכם. אני מעריצה את מי שפיתח אותה – הוא גאון!
התוכנה ממזרית ודורשת הפעלת כישורים שאין באף תוכנה אחרת…”

ריטה סלמון בת 54 אור יהודה

חייג עכשיו!
סגירת תפריט
דילוג לתוכן