אימון המוח בשיטת AttenMind הוא פתרון מצוין, יעיל ונוח מהבית לכל מי שחש צורך לבצע פעולה שתסייע לו בתחום של ‘שיפור זיכרון’ מכל סיבה שהיא: אם רק כדי לשמור על יכולות וגמישות מנטלית, או בגלל בעיה כלשהי כגון דמנציה, פגיעת ראש, אירוע מוחי ועוד. שימו לב, במקרה של מצבים רפואיים, תמיד כדאי קודם להתייעץ עם גורם רפואי. 

ובכן, אטנמיינד הינה תכנית תרגילים ממוחשבים המווה אימון קוגניטיבית מותאמת אישית (ההתאמה נעשית לאחר מבדק אונליין קצר) והיא כוללת שתי יחידות אימון ובהם שני סוגי פעילויות: האחד מתמקד על שיפור קשב והריכוז (שהוא הבסיס ליכולת זיכרון טובה) והשני מתמקד על תרגילי אחסון ושליפה מהזיכרון, הפעלת זיכרון קצר וארוך ועוד.

AttenFocus – זהו מודול תרגילים לשיפור קשב וריכוז. במקרים רבים אנו אומרים שיש לנו קושי לזכור דברים, כשהבעיה בעצם נעוצה בריכוז נמוך ולא יעיל. הפעילות כאן כוללת משימות עם כדורים צבעוניים המחליפים צבעים, מיקום, גודל וצורה. לאחר פרק זמן של עבודה בפעילויות אלו, המוח רוכש מהירות תגובה ויכולות מוחיות חדשות. ההרגשה הראשונית היא של צלילות מחשבתית ומיקוד גבוה, אותה תרגישו בתפקוד היומיומי לאורך כל היום וכחלק בלתי נפרד מהחיים. תרגילים פטנטיים אלו עובדים על המערכת העצבית של האונה המצחית במוח והם ייחודים רק לשיטה זו (שיטה נוירו-קוגניטיבית).

AttenMemory – זה מודול תרגילי הזיכרון הכוללים היבטים רחבים הקשורים בזכירה:

זיכרון קצר טווח, זיכרון ארוך טווח, זיכרון עבודה, זיכרון אפיזודי וסימנטי, איחסון ושליפה של מידע לזיכרון, Recall, Recognition. מודול תרגילים אלה מתקדמים מהקל אל הכבד ועל פי הקצב האישי שלכם!

נושאי התרגילים – באמת מה שרציתם תמיד לשפר: 

איך לזכור שמות?
איך לזכור חפצים ורשימות?
איך לזכור פנים?
איך להיזכר בדברים ששמעתי?
מה רציתי לאמר?

אז כיצד נשיג שיפור זיכרון, במהירות ובקלות? או, איך נשמור על הזיכרון שלנו למרות הגיל המתקדם?

פשוט מאוד: נרשמים לתוכנית האימון ומקדישים 30 דקות שלוש פעמים בשבוע.

שיפור הזיכרון בנוחיות מהמחשב הביתי – זה עובד!

הפרמטרים החשובים ביותר בתהליך הזכירה ועליהם עובדים בפעילויות של AttenMind כוללים:

הפעלת ריכוז ברגע נתון  >> עיבוד מהיר באמצעות הזיכרון הפעיל >> איחסון לזיכרון טווח קצר  >> שליפה מהזיכרון תוך כדי שימת דגש על מהירות תגובה!

שלא כמו תוכנות ומשחקים רבים  בהם השיפור יבוא לידי ביטוי רק בהתקדמות בתוכנה או במשחק עצמו, התוכנית של AttenMind  תביא לתוצאות במישור היומיומי ותהיה השלכה ישירה של התוצאות על חיי היומיום שתבוא לידי ביטוי בתחושה הכללית ובאיכות החיים.

למי מתאימה תכנית שיפור הזיכרון של AttenMind?

  • לכל מי שרוצה לשפר את הזיכרון ולשמור על יכולת מוחית גבוה.

  • לבני 50+ שרוצים לחדד את הזיכרון

  • לאנשים שעברו אירוע מוחי, פגיעות ראש, מתח נפשי, חרדה או דיכאון, דמנציה

  • טרשת נפוצה, מחלה קשה ו/או אחרי הקרנות

 

חייג עכשיו!
סגירת תפריט
דילוג לתוכן